Умови повернення

Умови повернення товарів належної якості

Умови обміну або повернення товару належної якості придбаних у нашому інтернет-магазині Ви можете повернути або обміняти протягом 14 днів від моменту купівлі. Вартість доставки покладається на покупця.

Продавець покриває доставку у разі виявленого та підтвердженого браку або помилки з його сторони.

Доставку товару при обміні чи поверненні сплачує покупець. Лише у том у випадку, якщо виявлені дефекти чи помилка зі сторони продавця, доставку сплачує продавець.

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо: є всі документи, що супроводжують товар та що підтверджують купівлю (квитанція або товарний чек, гарантійний талон, посібники з експлуатації) збережено товарний вигляд і комплектація, в т. ч. збережені в незмінному вигляді: оригінальна упаковка, ярлики, наклейки та інші елементи товар не був у використанні, відсутні зовнішні ознаки використання (потертості, царапини, сліди води, будівельних сумішей та ін.).

Обмін або повернення товару з дефектом (у тому числі виявленим у процесі експлуатації) здійснюється лише за наявності висновку, виданого авторизованим сервісним центром (офіційним представником компанії-виробника).

Адресу для повернення повідомити менеджеру.

Згідно Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Зверніть увагу!
Вироби , які виконуються під замовлення поступають в роботу при передоплаті.

Поверненню чи обміну НЕ підлягають!